Στοιχεία επικοινωνίας

Τηλέφωνα Επικοινωνίας

Η διεύθυνσή του γραφείου μας

Ομήρου 50, Νέα Σμύρνη

Τ.Κ. 17121, ΑΤΤΙΚΗ

Ραντεβού & Επικοινωνία με το γραφείο Λογοθεραπείας

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας, για θέματα που σας προβληματίζουν σχετικά με την ανάπτυξη της ομιλίας και των γλωσσικών δεξιοτήτων του παιδιού σας, καθώς και για θέματα λόγου και ομιλίας ενηλίκων.

Κλείστε το ραντεβού σας κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας ή χρησιμοποιήστε την παρακάτω φόρμα επικοινωνίας.

    Συχνές Ερωτήσεις

    Διαβάστε τις απαντήσεις σε συχνά και βασικά ερωτήματα γύρω από το ζήτημα της λογοθεραπείας

    Η λογοθεραπεία ξεκινάει περίπου στην ηλικία των 3 ετών ανάλογα πάντα τις αναπτυξιακές δεξιότητες του παιδιού. Στην ηλικία αυτή το παιδί παράγει τα περισσότερα φωνήματα, αναπτύσσει το λεξιλόγιο του και δημιουργεί προτάσεις. Αυτό δε σημαίνει πως οι γονείς δε μπορούν να απευθυνθούν νωρίτερα ώστε να αναζητήσουν συμβουλές για την ανάπτυξη των γλωσσικών δεξιοτήτων του παιδιού τους.
    Σε περιπτώσεις νευρολογικών διαταραχών, όπως εγκεφαλική παράλυση, σύνδρομα ( π.χ. σύνδρομο Down), βαρηκοΐα κ.α. οι γονείς μπορούν να απευθυνθούν σε λογοθεραπευτή μετά τη διάγνωση και ανεξάρτητα από την ηλικία του παιδιού.
    Ανάλογα τις δεξιότητες και την ηλικία, η παρέμβαση μπορεί να περιλαμβάνει την ένταξη του παιδιού σε λογοθεραπευτικό πρόγραμμα ή τις συμβουλές από τον λογοθεραπευτή.
    Το πρώτο ραντεβού λογοθεραπείας περιλαμβάνει την αξιολόγηση του παιδιού ή του ανήλικα, ως προς τις δεξιότητες της ομιλίας, του λόγου και της επικοινωνίας του. Επίσης λαμβάνεται το ιστορικό (αναπτυξιακό, οικογενειακό , υγείας), από τον γονέα του παιδιού ή το συνοδό του ενήλικα.
    Όταν παρατηρήσετε ότι το παιδί σας κατά την ομιλία του, επαναλαμβάνει τις συλλαβές ή τις λέξεις, δώστε του χρόνο να μιλήσει , κάντε παύσεις, μιλήστε του αργά, ήρεμα και με μικρές προτάσεις. Μένετε ήρεμοι στην αλλαγή αυτή και αποφεύγετε να σχολιάζετε ή να διορθώνετε την ομιλία του. Απευθυνθείτε σε λογοθεραπευτή, ο οποίος από την αρχική σας επικοινωνία θα σας κατευθύνει και θα σας ενημερώσει ως προς το αν και πότε το παιδί χρειάζεται αξιολόγηση.

    Η διάρκεια ενός λογοθεραπευτικού προγράμματος εξαρτάται από διάφορους παράγοντες, όπως είναι η φύση των δυσκολιών, τα γλωσσικά ελλείμματα, τα αίτια της διαταραχής, η σχέση του θεραπευτή με το παιδί, η συνεργασία του λογοθεραπευτή με τους γονείς, τα κίνητρα, η συμμετοχή της οικογένειας στη θεραπευτική διαδικασία.

    Οι ενήλικες μπορεί να εμφανίσουν δυσκολίες στην ομιλία και στο λόγο μετά από εγκεφαλικό επεισόδιο, τραύμα εγκεφάλου ή εκφυλιστική νόσο. Επίσης μπορεί να υπάρχουν δυσκολίες που εμμένουν από τη παιδική ηλικία όπως είναι ο τραυλισμός ή κάποια διαταραχή στην άρθρωση. Ο ενήλικας ή ο φροντιστής του μπορεί να απευθυνθεί στο λογοθεραπευτή, ο οποίος θα λάβει το ιστορικό, θα τον αξιολογήσει και θα τον ενημερώσει για τα αποτελέσματα που μπορεί να έχει η θεραπεία.
    Όταν στον προφορικό λόγο, υπάρχουν αντικαταστάσεις κατά την παραγωγή των φθόγγων, ελλείμματα στο λεξιλόγιο, δυσκολίες στην περιγραφή, χρήση μικρών ή συντακτικά λανθασμένων προτάσεων, τότε οι δυσκολίες αυτές μεταφέρονται και στο γραπτό λόγο. Οι αντικαταστάσεις των φθόγγων κατά τον προφορικό λόγο, είναι πιθανό να μεταφερθούν ως αντικαταστάσεις γραμμάτων κατά την ανάγνωση και τη γραφή. Επηρεάζεται έτσι η ανάγνωση και η κατανόησή της, η οργάνωση και παραγωγή γραπτού λόγου. Είναι σημαντικό τα γλωσσικά ελλείμματα να αντιμετωπιστούν πριν την είσοδο του παιδιού στο σχολείο, έτσι ώστε να μην υπάρξουν δυσκολίες στη σχολική του επίδοση.